Autor: Maciej Nowocień

Raport medialny PGE Skry w grudniu

PGE Skra świetnie spisuje się nie tylko na boisku, ale również może pochwalić się wysoką wartością medialną. W grudniu wynik jest naprawdę zadowalający.

Mecze PGE Skry w grudniu oglądało ponad pół miliona widzów. Największą oglądalność zanotowano podczas meczu ze Ślepskiem Malow Suwałki (łącznie z powtórkami 141 938 widzów). Sporym zainteresowaniem cieszyły się też mecze z Cerradem Czarni Radom (138 164 oglądających), Indykpolem AZS Olsztyn (137 831 kibiców) oraz Aluronem Virtu CMC Zawiercie (103 124 widzów). W grudniu trzykrotnie powtarzano też listopadowy mecz PGE Skry z Jastrzębskim Węglem (4 728 oglądających).

Jeśli chodzi o liczbę publikacji i ekspozycji sponsorów w mediach, to łącznie było ich 33 130 o łącznej wartości 8 235 677,90 zł. Największa część to telewizja (31 422 publikacji o czasie ekspozycji 52:22:12 i wartości 5 142 113,25 zł). W internecie zanotowano natomiast 1 413 publikacji (wartość 2 186 684,60 zł), a w prasie 295 (906 880,05 zł).

Warto wspomnieć, że siatkówka mężczyzn w grudniu była trzecim sportem w Polsce pod względem ekwiwalentu reklamowego (22 751 606,88 zł). Większe zanotowały jedynie piłka nożna (28 308 793,93 zł) oraz skoki narciarskie (30 608 950,40 zł).

Przypomnijmy, że w październiku 2019 wartość ekspozycji wynosiła 2 930 124,89 zł przy 3 510 publikacjach (jedynie dwa rozegrane mecze). W listopadzie spotkań z udziałem PGE Skry było znacznie więcej, a dzięki siedmiu meczom liczba publikacji i ekspozycji urosła aż do 77545 (wartość: 17 712 035,38 zł). W grudniu PGE Skrę czekały cztery batalie, a liczba publikacji i ekspozycji wyniosła 33 130 (łączna wartość 8 235 677,90 zł), co jest bardzo dobrym wynikiem.