Autor: Maciej Nowocień

Raport medialny PGE Skry - styczeń 2020

Tradycyjnie pod koniec miesiąca podajemy liczbę publikacji i ekspozycji na temat PGE Skry wraz z wartością ekwiwalentu reklamowego. Jak te dane prezentują się w styczniu tego roku?

Łącznie styczniowe mecze PGE Skry w telewizji Polsat Sport oglądało 602 252 tys. kibiców. Najwięcej z nich śledziło pucharowe zmaganie z Indykpolem AZS Olsztyn (190 418). Z kolei mecz z GKS Katowice obejrzało 148 144 kibiców, z BKS Visła Bydgoszcz 137 961, a z MKS Będzin 125 729 fanów siatkówki w Polsce.

Warto wspomnieć, że w styczniu rozgrywki PlusLigi były zawieszone ze względu na turnieje kwalifikacyjny do igrzysk olimpijskich, jednak telewizja Polsat Sport często posiłkowała się licznymi powtórkami z meczów bełchatowian.

Jeśli chodzi o ekspozycje sponsorów, to logotypy firm wspierających PGE Skrę w mediach pojawiały się aż 33 355 razy, co daje wartość 7 596 878,64 zł. Tradycyjnie najwięcej wzmianek było w telewizji (31 698, czas ekspozycji 52:49:48, wartość 4 681 651,55 zł). 1375 razy logotypy pojawiały się w mediach internetowych (wartość 2 075 065,20 zł), a 282 razy w prasie (840 161,89 zł). Najczęściej można było zauważyć materiały z PGE Polską Grupą Energetyczną, JOMA oraz Liedmann Agro.

Warto dodać, że każdy mecz PGE Skry wciąż ma sporą oglądalność. Poza transmisjami telewizyjnymi dbamy również o swoją otoczkę medialną: studio, social media oraz materiały prasowe.