Autor: Maciej Nowocień

Raport medialny PGE Skry - luty 2020

PGE Skra ponownie może pochwalić się imponującymi wynikami medialnymi. W lutym klub zanotował niemal największe liczby w tym sezonie.

W lutym mecze PGE Skry w telewizji Polsat Sport można było oglądać aż 22 razy, a na śledzenie spotkań z udziałem bełchatowskiego zespołu skusiło się ponad milion osób (1 026 907)! Na żywo pokazano cztery z tych spotkań i to one oczywiście cieszyły się największą oglądalnością.

Spotkanie z Treflem Gdańsk zobaczyło 110 295 widzów (łącznie z powtórkami 175 402), ze Ślepskiem Malow Suwałki 140 260 (łącznie 200 240). Nie brakowało również hitowych spotkań: mecz PGE Skry z Grupą Azoty ZAKSA Kędzierzyn na żywo oglądało aż 227 866 kibiców, a łącznie z powtórkami ta batalia trafiła do 293 377 odbiorców. Wyjazdowy mecz z VERVĄ Warszawa ORLEN Paliwa obejrzało 161 238 fanów (dołączając powtórki - 181 538). Dane odnośnie meczu PGE Skra - Jastrzębski Węgiel to 131 387 oglądających (z powtórkami 162 603).

Łączny ekwiwalent reklamowy PGE Skry w lutym wyniósł 15 590 656,72 zł, a na to złożyło się aż 66 171 publikacji w mediach. Najwięcej z nich klub zawdzięcza telewizji (64 199 o wartości 11 030 983,35 zł i czasie ekspozycji 75:20:36). Następnie plasują się artykuły internetowe (1616) o wartości 3 240 527,20. Z kolei wynik dla prasy do 356 wzmianek, które są warte 1 319 146,17 zł.

Warto dodać, że siatkówka mężczyzn zajęła trzecie miejsce jeśli chodzi o ekwiwalent reklamowy wśród dyscyplin sportowych w lutym. Wynik 24 797 887,14 zł (do tego 141 381 ekspozycji i 5 511 mln kontaktów) pobiły tylko piłka nożna (28 907 410,81 zł, 199 463, 6 424 mln) i skoki narciarskie (29 619 770,39 zł, 19 261, 6 582 mln).