Autor: Maciej Nowocień

PGE Skra przykładem marketingu sportowego

W środę w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej odbędzie się kolejne spotkanie w ramach wydarzeń o public relations i marketingu "Wakacje z PR". Na wydarzeniu nie zabraknie przedstawiciela PGE Skry.

Dlaczego w marketingu sportowym media społecznościowe znajdują się na pozycji defensywnego pomocnika? Jak szukać połączeń między określoną branżą w biznesie a dyscypliną sportową? Dlaczego budowanie rozpoznawalności marki przez sponsoring przynosi lepsze efekty niż inne działania marketingowe? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać podczas wspomnianego spotkania w Łodzi.

Swoimi doświadczeniami podzieli się m.in. Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu PGE Skry. Przypomnijmy, że według raportu firmy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów bełchatowski klub był najbardziej medialnym w ubiegłym sezonie PlusLigi.

Oprócz przedstawiciela PGE Skry, w łódzkim Centrum Kreatywności Fabryka (ul. Tymienieckiego 22G) będzie można posłuchać Łukasza Kardynała, właściciela firmy ERP-Serwis, czyli partnera naszego klubu, a także Szymona Nowaka ze Szkoły Gortata.

Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli działów: sponsoringu, public relations, promocji, komunikacji społecznej, CSR-u, marketingu, reklamy, brand managementu, agencji marketingowych i PR. Początek o godz. 16, a wstęp jest wolny. Więcej informacji na temat cyklu spotkań można znaleźć TUTAJ.