Autor: Maciej Nowocień

PGE Skra Partnerem Merytorycznym XIV Europejskiego Forum Gospodarczego Łódzkie 2021

Miło nam poinformować, że PGE Skra została Partnerem Merytorycznym XIV Europejskiego Forum Gospodarczego Łódzkie 2021, podczas którego przygotuje specjalny blok z debatą na temat marketingu sportowego.

Europejskie Forum Gospodarcze to cykliczne wydarzenie organizowane przez Województwo Łódzkie, które na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych imprez gospodarczych w kraju. Pierwsze EFG odbyło się w roku 2007, a zeszła edycja była trzynastą. Forum to miejsce spotkania tysięcy przedsiębiorców, biznesmenów, ekspertów, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego i władz rządowych. Uczestnicy dyskutują nad perspektywami dla regionu, rozwojem gospodarczym kraju oraz możliwościami współpracy międzynarodowej.

Co roku Europejskie Forum Gospodarcze przykuwa uwagę rozmaitością podejmowanych tematów. Program obejmuje tematy z zakresu m.in. innowacyjności i konkurencyjności firm z grupy MŚP, handlu zagranicznego, pozyskania nowych rynków zbytu, nowych technologii czy zarządzania i rozwoju przedsiębiorstw.

Warto dodać, że Forum to nie tylko dyskusje przedstawicieli państwowych instytucji czy międzynarodowych korporacji. To także platforma wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami – szczególnie z sektora małych i średnich firm. Swobodna i przyjazna atmosfera sprzyja szukaniu sposobów na rozwiązywanie problemów wspólnych dla branży. Tak liczne grono biznesmenów to także doskonała szansa na poszerzenie sieci kontaktów czy znalezienie potencjalnych klientów.

PGE Skra kilkakrotnie miała już okazję brać udział w EFG, a w tym roku została Partnerem Merytorycznym imprezy. Nasz klub przeprowadzi specjalny panel dyskusyjny na temat “SPORTOWE PERŁY WOJEWÓDZTWA - JAK KREOWAĆ MARKĘ SPORTOWĄ I REGIONALNĄ?”. Udział w debacie wezmą Konrad Piechocki (prezes KPS Skra Bełchatów S.A.), Karolina Kowalkiewicz (zawodniczka MMA walcząca w najbardziej prestiżowej federacji UFC), Kajetan Duszyński (lekkoatleta AZS Łódź, mistrz olimpijski z Tokio) oraz Łukasz Gąsiorowski (CEO firmy STELLIS). 

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jak odpowiednio kreować swoją markę sportową, a przy okazji regionalną. Odpowiedni wizerunek może przełożyć się na stale rosnącą atrakcyjność regionu, relacje sponsorskie, wysoki poziom medialności, a także na sam rozwój marki zgodnie z panującymi wymaganiami oraz trendami. O szczegółach porozmawiamy z ekspertami oraz światowej klasy sportowcami, którzy jednocześnie nie zapominają o przywiązaniu do swoich klubów, miast czy regionu.

Debata odbędzie się 28 października o godz. 12.45. Więcej informacji oraz rejestracja na stronie http://forum.lodzkie.pl/.