Autor: Maciej Nowocień

PGE Skra najchętniej oglądana w telewizji

Mecz PGE Skry Bełchatów z Treflem Gdańsk był najchętniej oglądanym spotkaniem PlusLigi w październiku. To dobra informacja nie tylko dla klubu, ale również dla naszych sponsorów.

Według raportu wartości mediowej oraz zestawienia publikacji w mediach w październiku, który został przygotowany przez firmę Sponsoring Insight, mecz Trefla Gdańsk z PGE Skrą obejrzało blisko 250 tys. kibiców. To rekord, jeśli chodzi o premierowy miesiąc PlusLigi.

Łączna liczba publikacji/ekspozycji na temat PGE Skry w październiku to 3510, co przekłada się na wartość ekwiwalentu reklamowego w wysokości 2 930 124,89 zł. O bełchatowskiej drużynie mówiło się w internecie (641 publikacji, wartość 1 165 903,80 zł), w prasie (205 publikacji, wartość 1 059 420,91 zł) i telewizji (2664 wzmianki, czas - 04:26:24.000, wartość 704 800,18 zł).

Warto dodać, że zasięg komunikacyjny siatkówki jako sportu uzyskał 51 059 759,47 zł i to drugi wynik, zaraz za piłką nożną. Warto wspomnieć, że w październiku odbyły się dwa mecze piłkarskiej reprezentacji Polski, co miało duży wpływ na statystyki oglądalności (64 426 319,58 zł). Trzecia lekkoatletyka uzyskała wynik 11 550 717,88 zł. Wspomniane liczby świadczą o tym, że siatkówka coraz śmielej konkuruje z uznawaną do tej pory za nieosiągalną medialnie piłką nożną.

Szczegółowe dane odnośnie publikacji/ekspozycji na temat każdego ze sponsorów PGE Skra co miesiąc przekazuje ich przedstawicielom.