Sukcesy - PGE GiEK Skra Bełchatów - www
Przykładowy tekst sformatowy
Sukcesy
PGE GiEK Skra Bełchatów to najbardziej utytułowany polski siatkarski klub XXI wieku w Polsce.
Na swoim koncie ma dziewięć mistrzostw Polski, siedem krajowych Pucharów oraz cztery Superpuchary. Bełchatowska drużyna ma też wielką renomę w Europie i na świecie. Wystarczy wspomnieć, że PGE GiEK Skra dwukrotnie została klubowym wicemistrzem świata oraz raz zdobyła brązowy medal w tych rozgrywkach. Bełchatowski klub czterokrotnie stawał również na podium elitarnej Ligi Mistrzów – raz na drugim jego stopniu, a trzykrotnie na najniższym. Takimi osiągnięciami nie może pochwalić się żadna inna siatkarska drużyna w kraju.
Tak wysoki poziom sportowy gwarantują gwiazdy siatkówki z całego świata. W aktualnym składzie PGE GiEK Skry występują m.in. mistrzowie świata: Grzegorz Łomacz, Karol Kłos czy Mateusz Bieniek, a także jeden z najlepszych atakujących globu Serb Aleksandar Atanasijević oraz doświadczeni Milad Ebadipour i Dick Kooy, który należą do czołówki przyjmujących na świecie. To sprawia, że silna kadra PGE GiEK Skry stanowi również fundamenty różnych reprezentacji narodowych, na czele z Polską.
Mecze PGE GiEK Skry w hali Energia przez cały sezon oglądają dziesiątki tysięcy kibiców. Bełchatowska drużyna przyciąga również publiczność na wyjazdach, a dla tamtejszych fanów mecze z udziałem “żółto-czarnej” armii jest prawdziwym siatkarskim świętem i na spotkania z udziałem bełchatowian przychodzi najwięcej kibiców. Warto dodać, że w sezonie 2018/2019 PGE Skra pobiła rekord frekwencji w Lidze Mistrzów, bowiem półfinałowy mecz z Cucine Lube Civitanova w łódzkiej Atlas Arenie oglądało ponad 11 tys. kibiców! Sukces został zresztą doceniony przez Europejską Konfederację Siatkówki CEV, która stawia PGE GiEK Skrę za wzór do naśladowania przez inne kluby w działaniach promocyjnych.
Klub dba również o fanów przy pomocy różnorodnych serwisów i social media. Oprócz tradycyjnych metod, jak strona internetowa Skra.pl, telewizja klubowa – Skra.TV, newsletter czy konta w podstawowych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIN, YouTube), PGE GiEK Skra jako pierwszy klub siatkarski w Polsce otworzyła konta na TikToku oraz w platformie Clubhouse. To pozwala dotrzeć do kibiców na całym świecie i promować klub do tego stopnia, że w hali Energia PGE GiEK Skra gościła już m.in. sympatyka z Japonii, który przyjechał specjalnie na mecz swojej ukochanej drużyny i na żywo zobaczyć swoich idoli. Nie bez znaczenia jest również aplikacja mobilna PGE GiEK Skry, która znacznie ułatwia śledzić kibicom wieści z klubu niemal 24 godziny na dobę.
Popularność klubu sprawia, że to właśnie spotkania PGE GiEK Skry są najchętniej oglądane w Polsacie Sport, czyli telewizji, która transmituje mecze PlusLigi. Tylko w sezonie 2020/2021 łącznie mecze PGE GiEK Skry na żywo obejrzało 7 322 971 sympatyków siatkówki.
Przez ostatnie lata bełchatowski klub regularnie był absolutnym liderem rankingu medialności, podobnie jak w przypadku oceny atrakcyjności widowisk sportowych. Nie bez znaczenia jest też wysoki ekwiwalent reklamowy, który w ostatnich latach utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych. To prawdziwy skarb dla sponsorów, którzy mogą promować się dzięki globalnej marce PGE Skry, zarówno na arenie krajowej (PlusLiga), jak i międzynarodowej (Liga Mistrzów, Klubowe Mistrzostwa Świata). Działania w tej materii spowodowały, że bełchatowska Skra jest w TOP 20 organizacji sportowych pod względem efektywności praw sponsorskich.
PGE GiEK Skra jest uznaną organizacją sportową nie tylko pod względem siatkarskim, ale również marketingowym oraz biznesowym. Bełchatowski klub w każdym sezonie plasuje się w czołówce krajowych rozgrywek, występujący tutaj zawodnicy stanowią o sile reprezentacji Polski, a jednocześnie niezależnie od wyników osiąganych na boisku, PGE GiEK Skra osiąga wysokie wynik pod względem medialności oraz efektywności sponsoringowej, dzięki czemu udowadnia potencjał swojej marki sportowej.
Tak wysoki poziom sportowy gwarantują gwiazdy siatkówki z całego świata. W aktualnym składzie PGE GiEK Skry występują m.in. mistrzowie świata: Grzegorz Łomacz, Karol Kłos czy Mateusz Bieniek, a także jeden z najlepszych atakujących globu Serb Aleksandar Atanasijević oraz doświadczeni Milad Ebadipour i Dick Kooy, który należą do czołówki przyjmujących na świecie. To sprawia, że silna kadra PGE GiEK Skry stanowi również fundamenty różnych reprezentacji narodowych, na czele z Polską.
Mecze PGE GiEK Skry w hali Energia przez cały sezon oglądają dziesiątki tysięcy kibiców. Bełchatowska drużyna przyciąga również publiczność na wyjazdach, a dla tamtejszych fanów mecze z udziałem “żółto-czarnej” armii jest prawdziwym siatkarskim świętem i na spotkania z udziałem bełchatowian przychodzi najwięcej kibiców. Warto dodać, że w sezonie 2018/2019 PGE Skra pobiła rekord frekwencji w Lidze Mistrzów, bowiem półfinałowy mecz z Cucine Lube Civitanova w łódzkiej Atlas Arenie oglądało ponad 11 tys. kibiców! Sukces został zresztą doceniony przez Europejską Konfederację Siatkówki CEV, która stawia PGE GiEK Skrę za wzór do naśladowania przez inne kluby w działaniach promocyjnych.
Klub dba również o fanów przy pomocy różnorodnych serwisów i social media. Oprócz tradycyjnych metod, jak strona internetowa Skra.pl, telewizja klubowa – Skra.TV, newsletter czy konta w podstawowych kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIN, YouTube), PGE GiEK Skra jako pierwszy klub siatkarski w Polsce otworzyła konta na TikToku oraz w platformie Clubhouse. To pozwala dotrzeć do kibiców na całym świecie i promować klub do tego stopnia, że w hali Energia PGE GiEK Skra gościła już m.in. sympatyka z Japonii, który przyjechał specjalnie na mecz swojej ukochanej drużyny i na żywo zobaczyć swoich idoli. Nie bez znaczenia jest również aplikacja mobilna PGE GiEK Skry, która znacznie ułatwia śledzić kibicom wieści z klubu niemal 24 godziny na dobę.
Popularność klubu sprawia, że to właśnie spotkania PGE GiEK Skry są najchętniej oglądane w Polsacie Sport, czyli telewizji, która transmituje mecze PlusLigi. Tylko w sezonie 2020/2021 łącznie mecze PGE GiEK Skry na żywo obejrzało 7 322 971 sympatyków siatkówki.
Przez ostatnie lata bełchatowski klub regularnie był absolutnym liderem rankingu medialności, podobnie jak w przypadku oceny atrakcyjności widowisk sportowych. Nie bez znaczenia jest też wysoki ekwiwalent reklamowy, który w ostatnich latach utrzymuje się na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych. To prawdziwy skarb dla sponsorów, którzy mogą promować się dzięki globalnej marce PGE Skry, zarówno na arenie krajowej (PlusLiga), jak i międzynarodowej (Liga Mistrzów, Klubowe Mistrzostwa Świata). Działania w tej materii spowodowały, że bełchatowska Skra jest w TOP 20 organizacji sportowych pod względem efektywności praw sponsorskich.
PGE GiEK Skra jest uznaną organizacją sportową nie tylko pod względem siatkarskim, ale również marketingowym oraz biznesowym. Bełchatowski klub w każdym sezonie plasuje się w czołówce krajowych rozgrywek, występujący tutaj zawodnicy stanowią o sile reprezentacji Polski, a jednocześnie niezależnie od wyników osiąganych na boisku, PGE GiEK Skra osiąga wysokie wynik pod względem medialności oraz efektywności sponsoringowej, dzięki czemu udowadnia potencjał swojej marki sportowej.
9
Mistrz Polski
7
Puchar Polski
4
Superpuchar Polski
1
Srebro Ligi Mistrzów
3
Brąz Ligi Mistrzów
2
Srebro Klubowych Mistrzostw Świata
1
Brąz Klubowych Mistrzostw Świata